Systembygging. Forebygging. Langsiktighet. Skoleutvikling. Enhet i personalet. Aktiv skoleledelse. Mobbearbeid.

Dette er områder hvor mange skoleledere strever. Det kan legges inn mye innsats, men likevel oppleves som utfordrende å få til godt nok.

godskole.no kan være til god hjelp for skoleledere som ønsker å vektlegge systembygging, langsiktighet, det gode læringsmiljøet, og trygghet for alle.

På de åpne sidene kan du lese om den gode skolen, utfordringer i skolen, og verktøy, tilnærminger og organiseringer som kan være til hjelp. På medlemssidene vil det være artikler som konkretiserer hvordan skolen og ansatte i skolen kan få til.

Alle ansatte på en skole kan få tilgang til medlemssider. Kontakt God Skole for tilbud.

Medlemssider
Artikler på medlemssider